Často kladené otázky

faq

Spracovali sme Často kladené otázky FAQ, ktoré nám zákazníci dávajú. A preto sme sa rozhodli, že ich spracujeme a možno tak pomôžeme niekomu ďalšiemu čo sa chce opýtať to isté.

Otázky sme rozdelili do týchto kategórií:

  1. Nové bicykle a elektro bicykle,
  2. Sprievodca nákupom,
  3. Doprava a platba na našom eshope,
  4. Servis bicyklov a elektro bicyklov,
  5. Požičovňa elektro bicyklov

1. Nové bicykle a elektro bicykle

Aká je pre mňa správna veľkosť bicykla respektíve elektro bicykla?

Správnu veľkosť nájdeš v našom blogu, ktorý sme pre teba spracovali a nájdeš ho TU!

Aký typ bicykla alebo elektro bicykla bude pre mňa najvhodnejší?

Opäť odpoveď nájdeš v našom blogu TU!

Rád by som si vyskúšal bicykel alebo elektro bicykel, je to možné?

Áno je to možné, našu aktuálnu ponuku bicyklov a elektro bicyklov nájdeš na našich pobočkách v Kostolišti a v Senici. Samozrejme jazda je mimo cestu a chodník! Môžeš si vyskúšať na našom parkovisku pred predajňou.

Aké máte značky v ponuke?

Elektro bicykle – FOCUS, GHOST, LAPIERRE, CRUSSIS. Bicykle – FOCUS, GHOST, LAPIERRE, KROSS

Ak mám elektro bicykel ako ho mám umývať?

Pokiaľ je možné treba vždy vybrať batériu von. Elektro bicykel neumývame vapkou ani silným prúdom vody. Najlepšie je použiť aktívnu penu na čistenie elektro bicyklov a následne jemným prúdom vody opláchnuť nečistoty. V oblasti displeja, ovládania a motora si dávame väčší pozor. Elektro bicykel je všeobecne vode odolný ale nie vodotesný!

Objednal som si bicykel alebo elektro bicykel cez váš eshop. Prečo mi prišiel rozložený?

Je to hlavne z dôvodu bezpečnej prepravy aby sa nepoškodil pri preprave. Pre jednoduché poskladanie sme spracovali video návod, ktorý si môžeš pozrieť TU!

Je potrebná garančná prehliadka?

V prípade nákupu na našej pobočke máš u nás garančnú prehliadku ZDARMA avšak za podmienky dodržania 150km alebo 3 mesiace. Ak nedodržíš tieto podmienky bude automaticky účtované za garančnú prehliadku 20€ s DPH. Je dôležitá hlavne pre kontrolu technického stavu bicykla/elektrobicykla. V prípade, že si nákup vykonal cez eshop, garančnú prehliadku si môžeš dať spraviť v ktoromkoľvek cyklo servise avšak na svoje náklady alebo nám bicykel / elektrobicykel môžeš priviezť na pobočku. (Garančnú prehliadku vykonanú inde ako u nás nepreplácame!)

2. Sprievodca nákupom

To čo je na eshope máte aj fyzicky na predajni?

Snažíme sa držať skladové zásoby a umožniť tak čo najrýchlejšie expedovanie tovaru k tebe domov. Bohužiaľ niekedy sa to nedá na 100% splniť pretože napríklad je tovar vypredaný ale na eshope ho vieš objednať. V takomto prípade sa snažíme každého zákazníka individuálne kontaktovať a dohodnúť sa na nejakom riešení.

Objednám si tovar u vás na eshope, ako dlho trvá doručenie?

Pokiaľ máme tovar fyzicky skladom expedujeme ho do 24 hodín. Spravidla ho máš na druhý deň u seba doma. Pokiaľ je tovar u dodávateľa na sklade expedujeme cca do 5 pracovných dní. Ak sa jedná o tovar, ktorý je u výrobcu dodanie je odhadované na 1 mesiac a viac. V tomto prípade každého zákazníka kontaktujeme a dohadujeme nejaké riešenie poprípade iný tovar, ktorý je skladom.

Je možné nakupovať na firmu?

Áno je to možné v nákupnom košíku začiarkni políčko nakupujem na firmu a vyplň údaje. Po expedovaní objednávky už nie je možné meniť fakturačnú adresu!

Aké sú podmienky pri nákupe tovaru na firmu?

Každému, kto nakupuje na firmu odporúčame naštudovať si naše VOP. Pre podnikateľov/firmy platia všeobecné obchodné podmienky - časť pre podnikateľov. A nie je možné uplatňovať práva ako pre spotrebiteľa!

Ak si objednám bicykel alebo elektro bicykel na eshope ale vyberiem si osobný odber, aké mám možnosti platby?

Na oboch našich pobočkách je možné platiť v hotovosti, kartou (mobilom, hodinkami) a nákup na splátky

Ako funguje nákup na splátky?

Všetko o nákupe na splátky nájdeš na tomto odkaze TU!

3. Doprava a platba na našom eshope

Aké sú možnosti dopravy?

V nákupnom košíku si môžeš vybrať:

  • Osobný odber (Senica, Kostolište),
  • Zásielkovňa - Výdajne miesto, Z-Box,
  • Zásielkovňa - Doručenie na adresu,
  • 123kuriér - Doručenie na adresu,
  • 123kuriér - Nadrozmerný balík (platí len pre bicykle a elektrobicykle).

Pri nákupe nad 100€ je doprava zdarma. Neplatí však pri kúpe bicyklov a elektrobicyklov v akcií.

Ako zaplatím za tovar objednaný cez eshop?

  • Online platobnou kartou,
  • Google Pay / Apple Pay,
  • Quatro splátky,
  • Prevodom na bankový účet,
  • Rýchla platba cez banku (vyberiete si vašu banku a po dokončení objednávky Vás automaticky presmeruje do vášho mobil bankingu),
  • Platba kuriérovi - Dobierka,
  • Platba pri vyzdvihnutí na predajni (hotovosť/karta).

Ako môžem platiť dobierku kuriérovi?

Hotovosť alebo platobnou kartou. Viac informácií vám pošle kuriérska spoločnosť v deň doručenia. V prípade, ak viete dopredu, že chcete platiť dobierku kartou odporúčame tak využiť platbu v našom eshop "Online platba kartou" alebo "Rýchla platba cez banku".

4. Servis bicyklov a elektro bicyklov

Viac informácií ohľadom servisu nájdeš na tomto odkaze TU! a aktuálny cenník servisných služieb nájdeš TU!

5. Požičovňa elektro bicyklov

Aktuálnu ponuku elektro bicyklov na požičanie nájdeš TU!